NAJLEPSZE OSIĄGNIĘCIA W SYSTEMACH LOGISTYKI
QX jest najbardziej uniwersalną maszyną: może być używany do przewozu palet w ciasnych miejscach lub na długie dystanse. Mocna rama, wysoka pojemność akumulatora (315Ah) i przenoszona stacja wymiany akumulatora czyni tan wózek idealnym nawet dla intensywnych zastosowań. Technologia SEM* zapewnia doskonałą kontrolę prędkości (aż do 10km/h) oraz wysoką jakość wykonania systemu hamowania wraz z odzyskiem energii.
*SEM (separately Excited Motors) = oddzielnie włączane silniki
KOD |
EGD23000 |
EGD43000 |
EGH24000 |
EGD44000 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
MODEL QX 22 |
||||||||||
TYP |
1000x550 |
1150x550 |
1000x680 |
1150x680 |
||||||
Udźwig |
Q |
Udźwig nominalny |
Kg |
1800 |
1800 |
1800 |
1800 |
|||
Środek Ciężkości |
C |
Odległość |
mm |
2200 |
2200 |
2200 |
2200 |
|||
System napędowy |
Escort |
Typ |
,,,,,,,,, |
,,,,,,,, |
,,,,,,,, |
,,,,,,,,,, |
||||
WYMIARY |
||||||||||
Podnoszenie |
h3 |
Całkowite podnoszenie |
mm |
200 |
200 |
200 |
200 |
|||
h2 |
Normalne swobodne podnoszenie |
mm |
115 |
115 |
115 |
115 |
||||
Długość |
I |
Długość wideł |
mm |
1000 |
1150 |
1000 |
1150 |
|||
nXs1 |
Szerokość wideł x grubość |
mm |
170x55 |
170x55 |
170x55 |
170x55 |
||||
Wymiar |
L |
Długość całkowita |
mm |
1767/2102 |
1917/2252 |
1767/2102 |
1917/2252 |
|||
L2 |
Długość jednostki sterującej |
mm |
767/1102 |
767/1102 |
767/1102 |
767/1102 |
||||
B |
Szerokość |
mm |
716 |
716 |
716 |
716 |
||||
Szerokość robocza |
mm |
550 |
680 |
550 |
680 |
|||||
Promień skrętu |
Wa |
mm |
1612/1939 |
1762/2089 |
1612/1939 |
1762/2089 |
||||
Rozmieszczenie Ładunku |
Ast |
800 x 1200 |
mm |
2017/2352 |
2167/2502 |
2017/2352 |
2167/2502 |
|||
OSIĄGI |
|
|||||||||
Prędkość |
Ruch postępowy/ bez ładunku |
Km/h |
6/6 (10/10) |
6/6 (10/10) |
6/6 (10/10) |
6/6 (10/10) |
||||
Podnoszeni/ bez ładunku |
m/s |
0,04/0,05 |
0,04/0,05 |
0,04/0,05 |
0,04/0,05 |
|||||
Obniżanie/bez ładunku |
m/s |
0,05/0,04 |
0,05/0,04 |
0,05/0,04 |
0,05/0,04 |
|||||
Max odchylenie podpory |
Z/bez ładunku |
% |
8/20 |
8/20 |
8/20 |
8/20 |
||||
WAGA | ||||||||||
Waga pustego wózka |
Z akumulatorem |
Kg |
682 |
690 |
682 |
690 |
||||
Obciążenie na osi |
Z ładunkiem (jezdna/obciążeniowa) |
Kg |
812/2070 |
1023/1867 |
812/2070 |
1023/1867 |
||||
Bez ładunku (jezdna/obciążeniowa) |
Kg |
451/231 |
483/207 |
451/231 |
483/207 |
|||||
RAMA |
||||||||||
Koła |
Jezdne/po stronie obciążenia |
Nr |
1X+2/4 |
1X+2/4 |
1X+2/4 |
1X+2/4 |
||||
Jezdne/po stronie obciążenia |
* |
P+P/P |
P+P/P |
P+P/P |
P+P/P |
|||||
OBRĘCZ KOŁA |
||||||||||
Wymiary koła jezdnego |
mm |
230X75 |
230X75 |
230X75 |
230X75 |
|||||
Wymiary kół stabilizacyjnych |
mm |
100x40 |
100x40 |
100x40 |
100x40 |
|||||
Wymiary kół po stronie obciążenia |
mm |
85x80 |
85x80 |
85x80 |
85x80 |
|||||
Baza kół |
Y |
Tył/przód |
mm |
1370 |
1520 |
1370 |
1520 |
|||
X |
mm |
175 |
175 |
175 |
175 |
|||||
Obsługa hamulca |
Elektryczna |
typ |
,,,,,,,,,, |
,,,,,,,,,, |
,,,,,,,, |
,,,,,,,, |
||||
UKŁAD NAPĘDOWY |
||||||||||
Trakcyjny |
typ |
,,,, |
,,,,,, |
,,,,,, |
,,,,,, |
|||||
Akumulator |
Napięcie/pojemność |
V/Ah |
24/230-315 |
24/230-315 |
24/230-315 |
24/230-315 |
||||
Waga |
Kg |
215-277 |
215-277 |
215-277 |
215-277 |
|||||
Silnik trakcyjny |
kW |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
|||||
Silniki elektryczne |
Silnik podnośnikowy |
kW |
2,2 |
2,2 |
2,2 |
2,2 |
||||
Kontrola przełożenia |
Elektryczna |
Typ |
,,,,,,,,, |
,,,,,,,, |
,,,,,,,,,, |
,,,,,,,, |